Kao što sam najavila u prethodnom postu, ovde ćemo se baviti posebno temom uticaja okruženja na boju predmeta koje slikamo.
Kao što smo govorili i na času, predmet koji slikamo, bilo da je to mrtva priroda ili portret, nikada nije nezavistan i potpuno izolovan od okruženja. Da bismo određeni predmet ili motiv povezali sa svojim okruženjem i stvorili jednu jedinstvenu kompoziciju, neophodno je da uključimo i tonove iz okruženja na motivu koji slikamo.
Isto tako i što se tiče detalja. Mi smo uglavnom radili voće, tako da vam ostavljam i neke primere na kojima je naslikano voće, gde poreed valera možete i da vidite uticaj drugih boja na sam lokalni ton voća.
A evo i tih banana 😀
Kao što vidite, “čisto” bela nije potpuno isključena, ali se koristi malo i pažljivo, a često je i oplemenjena nekom bojom i definitivno ne može da predstavlja najsvetliji valer neke boje 🙂
Srećan rad!